18 Kasım 2010 Perşembe

hayal 1




Geniş, kocaman beyaz bir odada gözlerimi açıyorum. Üzerimde beyaz üstüne pembe puanlı kalın pijamalarım var. Ağır ağır kalkıyorum kocamaan yatağımdan. Gözlerimi hafifce aralıyorum. Ayağa kalkıp yavaş yavaş mutfağa ilerliyorum. Çıplak ayaklarım mermerin soğuklğuyla irkiliyor. Kahve makinasını çalıştırıp banyoya ilerliyorum. Uzun koridorda sevgili şişko, tüğ yumağı kedim ayaklarıma sürtünerek günaydın diyor bana. Tedy'e olan özlemimi birkez daha hissediyorum. Onu sevip banyoya giriyorum. Saçım başım dağılmış, kıvırcık olmak zor tabi. 16 yaşından beri küt kullandığım, kıvırcık saçlarım yine bana baş kaldırmış. onları toplayıp yüzümü yıkıyorum. Ne kadar güzel bi pazar sabahı, diyorum kendime.

Salona giriyorum. Büyük geniş oda, hava kapalı olmasına rağmen daha bi aydınlık geliyor gözüme. Keyifim yerinde, arka fonda yıllardır çok severek dinlediğim Edith Piaf'ın müthiş parçaları çalıyor artık. Kahve makinası uzaktan kahvemin hazır olduğunu haber veriyor bana. Yine ağır ağır ilerliyorum mutfağa. Kocaman bardaktaki sıcak kahvemi alıp pencerenin önüne geliyorum. Çocukluğumdan beri hayran olduğum Eiffel Kulesi tüm ihtişamıyla selamlıyor beni. Gülümsüyorum, hayallerimi gerçekleştirmenin verdiği mutlulukla....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder