3 Ağustos 2010 Salı

yeni

içimdeki pişmanlıkla karışık mutluluk duygusunu nasıl yeneceğimi bilmiorm... bir yanım, bırak böyle kalsın, belkide gerçektir bu, tamamıyla gerçek diyor.. diğer yanım bırak gitsin, sana o lazım değil... ikisi arasında gidip geliyorum aynı fırtınada yolunu şaşırmış ufak bi yelkenli gibiyim.. istediği yere çekebiliyor rüzgar beni.. ama biliyorum ki sadece yüzdüğüm, kaybolduğum o Masmavi deniz gerçek...

tamam artık herşey bi yana. fırtına durdu. bugün yeniden başladım hayatıma. ve artık kimseyi alamayacak kadar dolu yaşamım. önümde beni bekleyen, upuzun başarılarımla dolduracağım bir gelecek var. ve biliyorum ki bu yolda yalnız değilim. hiç bişeyi kafaya takmıycam artık. ne onu, ne bunu, ne şunu...

yeni bir kitap aldım bugün. yeni bir model verdim saçıma. yeni kalemler aldım ve tertemiz yeni kağıtlar. zihnimi arındırdım tüm pisliklerden, lekelerden. şimdi yeni bir ben var bu dünyada. yeni bir yaşam. içi huzur dolu mutlu bir insan yarattım kendimden. dediğim gibi, son bahar yaklaşıyor. yağmurlar yağacak ve yapraklar dökülecek. ve ben bir elimde test kitaplarım. bir elimde okul çantam, koşuşturucam etrafta. artık hayatımdaki tek şey, en önemli şey geleceğim olacak. ve hep böyle kalacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder