3 Mayıs 2011 Salı

anla beni okur.

- ne çare.. ben hiçbir zaman istedikleri gibi olamayacağım. hayatımda biri olmak zorunda değil diyorum kendime ve başarıyorum bunu. uzun süredir kimse yok ve ben bundan rahatsız değilim. hayatıma alacağım insan -o kişi her kimse ve neredeyse- gelmek için acele etme olur mu? bekle. bir kez daha biri yüzünden hayallerime gem vurmak istemiyorum çünkü onları yeni baştan kurmak çok zor. pat diye giren ve bi o kadar hışımla çıkıp gidebilenlerden de olma mumkünse. pat diye gel ve hiç çıkma. tabi ben bundan sonra gelip gelebilecek insanlara karşı daha hoşgörülü olabilirsem. kendimden uzak tutmazsam. ve en önemliside zaten 1-2 seneye kadar gidiyorum, ne gerek var ki arkamda birini bırakmaya. tamam üniversitede oldu diyelim, e ben üniversiteden sonra da gidiyorum, yurtdışına. biteceğini bile bile bir ilişkiye başlamak saçmalık değil mi? afedersiniz ama ben elin adamı yüzünden, hayatıma sonradan gelen biri yüzünden en zor anımda bile yanımda olan hayallerimi kıramam yani. haksız mıyım? haklıyım. durup düşününce mantıklı yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder