5 Mayıs 2011 Perşembe

Öğrenci halleri

-merhaba

-bu gün şöyle adam akıllı bir yazı yazayım istedim okur. aslına bakarsanız bu gün saçma bilgisayar dersinde Ceyda diye bir arkadaşımın otobüsteki sorunlarla ilgili yazdığı bir yazıdan etkilendim. müthiş olmuş gerçekten. özellikle bir cümle vardı, çok çok beğendiğim; Stres atmak için otobüsün belirli yerlerine kaktırılmış öğrenci görünümlü kum torbaları.
gerçekten, zaten yorgun argın binmişiz, 9 dersten çıkmışşız, başımızda bir öğretmen var ki sorma gitsin, senin sadece keyfin yani. anlamıyorum, bütün gün gez gez, sonra evladım ben yaşlıyım yorgunum. tamam adam akıllı söyle anlıyım o kadar vicdanımız var yer veririz. çantanı salaktan çarpmaya itmeye kakmaya söylenmeye ne gerek var. ben yorgun olmasam veririm zaten yer. hadi bak otururken bunlar oluyor. ya ayakta? daha beter. ''yavrum çantanı çek, dosyayı kenara koy, az daha ilerle, yürüyelim gençler, sağlı sollu...' öğrencilere özel otobüs istiyoruz. zaten kentkart durumu malum 2 kat zamlandı. paramızla rezil oluyoruz resmen. madem öyle, yap öğrenciye özel otobüs susalım. yok illa alacak herkesi illa biz işkence göreceğiz. bazen düşünüyorum da, ne iyi kalpli şu şöförler aslında, durakta kimseyi bırakmıyorlar otobüsü alabildiğine dolduruyorlar (!) canlarım benimm...

-benim zavallı öğrenci arkadaşım ne yapsın? ayakta dursa suuuç, durmasa suç. uçarak gidip gelicez okula. bütün gün ayakta durabiliyorsak, öğretmenlerle uğraşabiliyorsak, her birinin isteklerini ödevlerini yerine getirebiliyorsak, farklı farklı onlarca konuyu akılımızda tutabiliyorsak okuldan eve evden okula uçabiliriz ne var ki bunda. genciz biz nasıl olsaa..(!)

-normal lise neyse, meslek lisesiyseniz yandınız. kendimden biliyorum. öğretmenlerin istekleri hiç bitmiyor. biz şu an bir gazete çıkarıyoruz malum grafik 3. sınıf. kişisel gazete kendi haberini kendin yapacaksın. nerdee. gel de anlat hocam benim dershanem var. onane de mi. kadın kendi egosunu tatmin peşinde. ayrıca sen grafik öğrencisisin yapacaksın. haber bulamıyorum ki. dershaneye mi gidicem haber peşinde mi koşucam? ben bu mesleği yapmıcam dersen git o zaman başka bölüme diyorlar. e o zaman anadolu düşüyor düz meslek daha fena puan açısından. benim ingilizcemde bi yere kadar yani konuşmasına konuşuyorum ama anadolu değilsen adam yerine koymuyorlar. hoş zaten anadolu meslek olsanda adam değilsin de (!) neyse.

-içimi döktüm, rahatladım okur. oku oku gül memleketimin haline. burdan Ceyda Etike arkadaşımada çok teşekkkür ediyorum bu yazıyı yazabilmeyi aklıma getirdiği için.

-sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder