31 Mayıs 2011 Salı

Son Yazı

Sevgili blog severler, evet bu benim bu blogda yazdığım son yazım. daha önce de dediğim gibi, artık bir kitap sahibiyim ve söylemek istediğim her şeyi orada yazdım, kimse okuyamayacak olsa da yine de ben içimi dökmüş olayım.

bundan sonra yazmayacağım demiyorum okurlar. aksine yazmak sonsuza dek hayatımda olacak bir eylem benim. sadece artık bu yazılar size internet yoluyla ulaşmayacak hepsi bu. hayatımı düzene sokmaya çalıştığımı biliyorsunuz okurlar, bunu yapmaya çalışıyorum çünkü bu dağınık yaşamın içinde toplu olarak yaşaması gerek birinin. düzenli bir ilişki, düzenli dersler, düzenli bir hayata ihtiyacım var. ve ben aşık oldum, Tanrım dilediğim fırsatı çıkarttı karşıma..

duygularının kontrolünü sağlayabilen biriyim. ne zaman kimi seveceğimi veya unutacağıma kendim karar verebiliyorum. belki bu bi yetenek değildir ama güzel bişey. ama şu an kendimi bırakmış durumdayım. mükemmel bir ilişkim var ve bunun bozulmamasını istiyorum. (maşallaaah.)

çocuk ruhlu bi insana göre fazla ciddi bi hayatım var. bunun farkındayım. çoğu kez içimdeki çocuğun katili olmaya çalışsam da yapamadım işte. hala koşup duruyor içimde kahkahalar atarak ve arada hala dalga geçiyor benimle. sanki kendisi çok iyi de. :D bi de utanmadan hadi gel seninle bi oyun oynayalım diyor arada. eğleniyoruz. sonra insanlar deli mi bu kız diye bakıyorlar sokakta. hepsi onun suçu aslında ben bir şey yapmıyorum.. gerçekten...

şimdi içim rahat çünkü şu an yanımda olan ve olmayada devam edecek insanda benim gibi biri. içten içe, aynı iki yeşil susamurundaki gibi ancak sevgiyle başaçıkılır seninle diyor. tek fark, o mavi bir susamuru bense yeşil..

veda yazımı kısa tutmak istiyorum okurum. bu vedanın Berk'mle veya başka biriyle bi alakası yok yanlış anlamayın. artık internet yoluyla yazmak istemiyorum sadece. her şekilde sorularınızı yanıtlamam için bana ulaşabileceğiniz adreslerimi biliyorsunuz, takipcilerim.

yazmaktan, okumaktan ve düş kurmaktan asla vaz geçmeyin. ben hala dünyanın her yerinde, her köşe başında ve parisin sokaklarında geziyor olacağım.

NOT: bloğu açık bırakıyorum. olur da eski yazılarımı okumak isterseniz diye.

sevgiler, La Mome Bensu ARKOÇ (MaviBukle)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder