1 Mayıs 2011 Pazar

Geri Dönüş

-kendime geldim okurlar. yine eski, düz Su oldum ben. garip yahu, kedimin adı Kedi, okulda çıkarttığımız kişisel gazetenin adı gazete. tüm tasarımlarım sade. aslında düşüncem mantıklı gibi, şafşataya ne gerek var. kalabalığa lüzum yok.

-geçenlerde sevgili annem ve ablam yine beni mesleğim konusunda ikna etmeye çalıştılar. ne gerek var. ben fazla para istemiyorum. ben, hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum sadece. ve hayallerimde sadece Paris var. oraya gitmeden ölürsem gözüm açık giderim ki zaten bu yaz gidiyorum :D

-eskiye döndüm demiştim okurlar, müzik hayatıma geri döndüm. cuma günü Kuşadası'na geldim işte. dünde Kuşadası geceleri :D amatör bi grubu dinledim, süperdi ama adını hatırlamıyorum. gerçekten hatırlamıyorum. neydi ki... neyse. ha bi de eski müzik zevkime de döndüm ben. çokta mutluyum. yalnız olunca böyle oluyorum ben ya. hayatımda birinin olması gerçekten yaramıyor bana. sanırım fazla alışmışım yalnız olmaya. kaldıramıyorum. bunu fark ettim ve iyi ki de fark etmişim. ilk başta biraz mutsuzluk bi çökme durumu oluyor ama sonradan rahatlıyorsun.

-saçlarım uzuyor, kesmeyi düşünüyorum ama dur bakalım belki rengini değiştiririm.

-ya bi de şu çılgın proje var. onu bunu geç, neresi çılgın bunun. resmen delilik bu. bir kere o kanalın hiç bir amacı yok ki. ne olacak birilerinin cebine fazla para girecek sadece. halk gene aynı halk olacak, okuma oranı düşük, fakir çilekeş Türk halkı, geliştik biz medeniyet olduk diye övünecek. elde var 0 yine.

-başka başka şeylere kafamı takıp onunla hiç alakası olmayan şeylere sinir oluyorum. sorun bu belkide. her neyse birazdan yola çıkacağım. haftaya belki karaburun, belki balıklıovaya gitmeyi düşünüyorum. haftaya gelsin de bir düşünürüz.

-iyi bakın kendinize. ben mi? ben çok iyiyim, hem de hiç olmadığım kadar iyiyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder